Svarbu suprasti, kad hidraulinis transformatorius yra neskaidomas mazgas, kurio korpusas suvirintas itin tiksliai. Dėl šios priežasties automobilių gamintojai jį parduoda kaip vieną komplektinę dalį. Vartotojas turi du pasirinkimus: įsigyti naują hidraulinį transformatorių arba jį suremontuoti, taip ženkliai sutaupant lėšų.
Klausimai ir atsakymai:
1. Kas yra sukimo momento keitiklis (dažniausi naudojamas terminas hidrotransformatorius), kokios jo funkcijos ? Kuo jie skiriasi vienas nuo kito?
Visi hidrotransformatoriai
yra panašios funkcijos. Hidrotransformatorius – tai įtaisas, naudojamas
automatinėse pavarų dėžėse sukimo momentui perduoti iš variklio į transmisiją.
Jis atlieka pagrindinį vaidmenį užtikrinant sklandų automobilio įsibėgėjimą,
didinant sukimo momentą esant mažam greičiui ir slopinant variklio į
transmisiją perduodamas vibracijas.
Tai atrodo kaip toroido formos plieninis korpusas, suvirintas iš dviejų dalių.Meistrai ji kartais vadinama Pusle arba Kriaušė dėl savo panašumo. Tačiau kiekvienai transmisijai ir varikliui naudojamas kitokio tipo hidrotransformatorius. Jie skiriasi dydžiu, montavimu ir konstrukcija viduje. Taigi tos pačios markės automobiliui su skirtingais varikliais iš gamyklos bus montuojami skirtingi hidrotransformatoriai. Išorinis sukimo momento keitiklių/hidrotransformatoriu panašumas negarantuoja jų pakeičiamumo.
Tai atrodo kaip toroido formos plieninis korpusas, suvirintas iš dviejų dalių.Meistrai ji kartais vadinama Pusle arba Kriaušė dėl savo panašumo. Tačiau kiekvienai transmisijai ir varikliui naudojamas kitokio tipo hidrotransformatorius. Jie skiriasi dydžiu, montavimu ir konstrukcija viduje. Taigi tos pačios markės automobiliui su skirtingais varikliais iš gamyklos bus montuojami skirtingi hidrotransformatoriai. Išorinis sukimo momento keitiklių/hidrotransformatoriu panašumas negarantuoja jų pakeičiamumo.
2. Kaip veikia sukimo momento keitiklis?
Internete plačiai pateikiamas hidrotransformatoriaus
darbo aprašymas. Sutelkime dėmesį į pagrindinius dalykus.
A. Hidrotransformatoriaus korpusas standžiai pritvirtintas prie variklio alkūninio veleno. Pirmaisiais starterio apsisukimais jis pradeda suktis ir sukuria darbinio skysčio (ATF) srautą, kuris perduoda sukimo momentą į turbinos ratą hodrotransformatoriaus viduje. Turbinos ratas yra prijungtas prie transmisijos pirminio veleno ir perduoda jam sukimo momentą. Tai yra, hidrotransformatorius veikia nuo variklio užvedimo momento.
B. Hidrotransformatorius sukuria slėgį savo viduje, bet ne transmisijoje.
C. Hidrotransformatorius yra pagrindinis automatinės pavarų dėžės šilumos šaltinis, nes joje išsklaido dalis darbinio skysčio (ATF) energijos. Šis skystis veikia bendroje grandinėje su transmisija ir taip šildo visą transmisiją.
D. Kai pavarų dėžės selektorius yra N padėtyje - hidrotransformatorius sukasi tuščiąja eiga, neatlikdamas jokio darbo, minimaliai įkaitus darbiniam skysčiui.
E. Kai pavarų perjungiklis yra D arba R padėtyje ir automobilį laikome su stabdžiu – hidrotransformatoriaus viduje esantis turbinos ratas nesisuka. Tokiu atveju darbinis skystis labai įkaista dėl hidrotransformatoriaus siurblio rato sukimosi ir jo srauto esant dideliam slėgiui šio įrenginio viduje, neatliekant naudingo darbo.
F. Didžiausias transmisijos skysčio įkaitimas hidrotransformatoriuje, taigi ir visos pavarų dėžės mazgai, įvyksta ilgai intensyviai įsibėgėjant arba transporto priemonei slystant sniege ar purve. Tai pavojinga dėl visos transmisijos perkaitimo ir jos gedimo rizikos.
A. Hidrotransformatoriaus korpusas standžiai pritvirtintas prie variklio alkūninio veleno. Pirmaisiais starterio apsisukimais jis pradeda suktis ir sukuria darbinio skysčio (ATF) srautą, kuris perduoda sukimo momentą į turbinos ratą hodrotransformatoriaus viduje. Turbinos ratas yra prijungtas prie transmisijos pirminio veleno ir perduoda jam sukimo momentą. Tai yra, hidrotransformatorius veikia nuo variklio užvedimo momento.
B. Hidrotransformatorius sukuria slėgį savo viduje, bet ne transmisijoje.
C. Hidrotransformatorius yra pagrindinis automatinės pavarų dėžės šilumos šaltinis, nes joje išsklaido dalis darbinio skysčio (ATF) energijos. Šis skystis veikia bendroje grandinėje su transmisija ir taip šildo visą transmisiją.
D. Kai pavarų dėžės selektorius yra N padėtyje - hidrotransformatorius sukasi tuščiąja eiga, neatlikdamas jokio darbo, minimaliai įkaitus darbiniam skysčiui.
E. Kai pavarų perjungiklis yra D arba R padėtyje ir automobilį laikome su stabdžiu – hidrotransformatoriaus viduje esantis turbinos ratas nesisuka. Tokiu atveju darbinis skystis labai įkaista dėl hidrotransformatoriaus siurblio rato sukimosi ir jo srauto esant dideliam slėgiui šio įrenginio viduje, neatliekant naudingo darbo.
F. Didžiausias transmisijos skysčio įkaitimas hidrotransformatoriuje, taigi ir visos pavarų dėžės mazgai, įvyksta ilgai intensyviai įsibėgėjant arba transporto priemonei slystant sniege ar purve. Tai pavojinga dėl visos transmisijos perkaitimo ir jos gedimo rizikos.
3. Kokie dažni hidrotransformatoriaus gedimai ir dėl ko jie atsiranda?
Blokavimo mazgas: Daugumos hidrotransformatoriu
silpnoji vieta yra blokavimo mazgas, kuris užtikrina tvirtą variklio ir
transmisijos ryšį. Šis agregatas aktyvuojamas važiuojant tiesia linija, o
šiuolaikinėse transmisijose – perjungiant pavaras, kad procesas būtų
pagreitintas. Tai pašalina energijos nuostolius, kurie atsiranda, kai sukimo
momentas perduodamas per transmisijos skystį.
Užrakinimo agregato trinties pora yra trinties medžiaga ir plieno paviršius. Laikui bėgant arba dėl valdymo sistemos gedimo ši medžiaga susidėvi arba susiardo. Susidėvėjimo dalelės patenka į darbinį skystį ir pasklinda po visą transmisiją, ją užkimšdamos, o tai gali sukelti transmisijos gedimą.
Guoliai: Hidrotransformatoriuje naudojami įvairių tipų guoliai, įskaitant traukos adatinius guolius, rutulinius guolius ir paprastus guolius. Šie komponentai sukurti taip, kad būtų labai patvarūs, tačiau vis tiek susidėvi ir retais atvejais gali sugesti.
Tarpikliai: Hidrotransformatoriaus fiksavimo mechanizmas įjungiamas arba išjungiamas naudojant ATF skystį. Valdymo vožtuvo korpuso sukurtas slėgis valdo šį procesą. Norint atskirti grandines su skirtingais slėgio lygiais hidrotransformatoriaus viduje, naudojami sandarikliai, pvz., tarpikliai, O-žiedai arba PTFE žiedai. Šie komponentai laikui bėgant gali susidėvėti.
Įvorės: kai kurių tipų hidrotransformatoriose naudojamos įvorės, kurios laikui bėgant gali susidėvėti arba sugesti dėl netinkamo transmisijos valdymo komponentų veikimo arba neatsargaus sukimo momento keitiklio išėmimo iš transmisijos korpuso.
Vienpusė sankaba (angl. Overrunning Clutch): hidrotransformatoriaus reaktorius turi vienpusę sankabą, kuri leidžia reaktoriui suktis tik viena kryptimi, palyginti su transmisijos statoriumi, kur jis yra pritvirtintas spygliuota jungtimi. Šis komponentas taip pat yra vienas iš silpnesnių sukimo momento keitiklio konstrukcijos taškų.
Užrakinimo agregato trinties pora yra trinties medžiaga ir plieno paviršius. Laikui bėgant arba dėl valdymo sistemos gedimo ši medžiaga susidėvi arba susiardo. Susidėvėjimo dalelės patenka į darbinį skystį ir pasklinda po visą transmisiją, ją užkimšdamos, o tai gali sukelti transmisijos gedimą.
Guoliai: Hidrotransformatoriuje naudojami įvairių tipų guoliai, įskaitant traukos adatinius guolius, rutulinius guolius ir paprastus guolius. Šie komponentai sukurti taip, kad būtų labai patvarūs, tačiau vis tiek susidėvi ir retais atvejais gali sugesti.
Tarpikliai: Hidrotransformatoriaus fiksavimo mechanizmas įjungiamas arba išjungiamas naudojant ATF skystį. Valdymo vožtuvo korpuso sukurtas slėgis valdo šį procesą. Norint atskirti grandines su skirtingais slėgio lygiais hidrotransformatoriaus viduje, naudojami sandarikliai, pvz., tarpikliai, O-žiedai arba PTFE žiedai. Šie komponentai laikui bėgant gali susidėvėti.
Įvorės: kai kurių tipų hidrotransformatoriose naudojamos įvorės, kurios laikui bėgant gali susidėvėti arba sugesti dėl netinkamo transmisijos valdymo komponentų veikimo arba neatsargaus sukimo momento keitiklio išėmimo iš transmisijos korpuso.
Vienpusė sankaba (angl. Overrunning Clutch): hidrotransformatoriaus reaktorius turi vienpusę sankabą, kuri leidžia reaktoriui suktis tik viena kryptimi, palyginti su transmisijos statoriumi, kur jis yra pritvirtintas spygliuota jungtimi. Šis komponentas taip pat yra vienas iš silpnesnių sukimo momento keitiklio konstrukcijos taškų.
4. Ar sugedus automatinei pavarų dėžei hidrotransformatorį reikia keisti ar taisyti?
Taisant
transmisiją būtina išardyti ir patikrinti vidinius hidrotransformatorio
komponentus. Kadangi hidrotransformatorius veikia toje pačioje sistemoje kaip
ir automatinės pavarų dėžės ATF, pažeistų ar susidėvėjusių dalių fragmentai
gali būti perkelti iš vieno komponento į kitą. Įdiegus seną hidrotransformatorį
į pertvarkytą transmisiją, į naują sistemą gali patekti teršalų ir šiukšlių, o
tai labai padidina gedimo riziką. Tas pats pasakytina ir apie šilumokaitį – jį
reikia pakeisti po kapitalinio transmisijos remonto. Kruopščiai išvalyti šilumokaičio
ir hidrotransformatorio neišardžius neįmanoma, nes šių komponentų kitaip negalima išardyti.
5. Mano automatinė pavarų dėžė sugedo, neremontuosiu, o įdėsiu naudotą. Ar man reikia ką nors daryti su hidrotransformatorium?
Naudota automatinė pavarų dėžė visada yra
loterija. Mūsų rekomendacijos keičiant naudotą transmisiją yra tokios pat kaip
ir remontuojant transmisiją - reikia ardytį hidrotransformatorį, apžiūrėti,
pakeisti visus tarpiklius ir frikcinius elementus.
6. Kokia yra hidrotransformatorio eksploatavimo trukmė?
Hidrotransformatorio eksploatavimo trukmę
įtakoja įvairūs veiksniai, tokie kaip darbo sąlygos, alyvos keitimo dažnis
(ATF), bendra automobilio rida, svoris, galia ir kt. Esant vidutinėms apkrovoms
ir reguliariai prižiūrint, vidutinė gamyklinio sukimo momento keitiklio
eksploatavimo trukmė yra panaši į automatinės pavarų dėžės, paprastai apie 200
000–250 000 km.
7. Manoma, kad hidrotransformatorius automatinėje pavarų dėžėje yra pats problemiškiausias komponentas. Ar tai tiesa ir kaip galima pratęsti jo tarnavimo laiką?
Hidrotransformatoriai šiuolaikinėse
transmisijose tapo labiau pažeidžiami blokuojančioje sankaboje dėl padidėjusių
aplinkosaugos standartų reikalavimų ir greitesnių pavarų perjungimų. Senesnėse
4 ir 5 greičių transmisijose hidrotransformatorio blokavimas buvo įjungtas tik
aukščiausia pavara, kas mažino susidėvėjimą. Dabar jis įjungiamas jau pirmąja
pavara ir veikia slydimo režimu daugiau nei 50 % laiko, o tai padidina
susidėvėjimą ir įkaitina visą įrenginį. Norint pailginti hidrotransformatorio
ir visos transmisijos tarnavimo laiką, būtina reguliariai kas 50 000 km keisti
alyvą ir filtrą bei tikrinti, ar ATF neužterštas antifrizu. Tokį patikrinimą
galime atlikti su vos 20 ml transmisijos skysčio.
8. Perjungiant į D arba R pavarų dėžę aplink transmisijos zoną girdisi neįprasti garsai, tačiau P arba N nėra garsų. Ar tai gali būti hidrotransformatorio problema?
Ne, mažai tikėtina. Užvedus variklį hidrotransformatorius
ir jo vidiniai komponentai nuolat sukasi. Jei triukšmas sklistų iš hidrotransformatorio,
jis išliktų veikiant varikliui, net esant P arba N. Retai pasitaiko, tačiau
triukšmo šaltinis gali būti įtrūkusi pavaros plokštė (draiv ploštė), kur montuojams
hidrotransformatorius. Tačiau pats hidrotransformatorius šiuo atveju paprastai
nėra triukšmo šaltinis.
9. Kompiuterinė diagnostika rodė hidrotransformatorio gedimą, tačiau pakeitus jį į restaurot problemos neišsprendė. Kokia gali būti priežastis?
Jei pakeitus hidrotransformatosį problemos
nepavyko išspręsti, tai gali būti dėl paviršutinės diagnostikos. Hidrotransformatorio
problema galėjo būti tik pastebimas simptomas, o ne pagrindinė problema. Kai
kurie valdymo moduliai, ypač senesniuose modeliuose, gali neteisingai
interpretuoti jutiklių duomenis, o tikroji problema gali slypėti kitur,
pavyzdžiui, variklio jutikliuose ar net ABS. Norėdami išvengti tokių klaidų, kreipkitės
į specialistus, kurie gerai išmano jūsų transmisijos tipą.
10. Automobilis pradeda judėti tik tada, kai stipriai nuspaudžiu akseleratoriaus pedalą ir žymiai padidinu variklio sūkius. Ar tai gali būti hidrotransformatorio problema?
Ne, ši problema labiau susijusi su automatine
pavarų dėže. Hidrotransformatorius sukimo momentą perduoda transmisijai, tačiau
jei automobilis pajuda tik padidinus variklio sūkius, tai rodo, kad vienos iš
transmisijos pavarų trinties paketas slysta. Reikia diagnozuoti ir pašalinti
pagrindinę šios problemos priežastį, tačiau tai ne dėl hidrotransformatorio
gedimo priežasties.
11. Transmisijos alyvoje (ATF) rasta aušinimo skysčio (vandens). Servisas ATF pakeitė nauja alyva. Ar dar ką nors reikėtų daryti su transmisija ar sukimo momento keitikliu?
Vandens arba aušinimo skysčio buvimas
transmisijos alyvoje (ATF) gali atsirasti dėl dviejų problemų: transporto
priemonės panirimo arba transmisijos šilumokaičio/aušintuvo hermetiškumo
pažeidimo. Deja, ATF užteršimas vandeniu ar aušinimo skysčiu gali turėti rimtų
pasekmių. Net ir pakeitus alyvą, laikui bėgant gali atsirasti problemų.
Visiškas alyvos keitimas automatinėje pavarų dėžėje turėtų būti atliekamas tik
visiškai išmontavus ir suremontavus autotransmisiją ir hidrotransformatorį. Aušinimo
skystis pakeičia sandariklių savybes, todėl jie tampa pernelyg elastingi ir praranda
savo efektyvumą. Be to, vanduo arba aušinimo skystis gali pažeisti transmisijos
ir hidrotransformatorio trinties medžiagą ir sukelti hidraulinio bloko valdymo
elementų oksidaciją. Todėl transmisijos alyvos užteršimas pašaliniais skysčiais
paprastai reikalauja kapitalinio automatinės pavarų dėžės remonto, įskaitant
visų sandariklių, frikcinių paketų keitimą ir hidrotransformatorio remontą.
12. Kur galiu suremontuoti hidrotransformatorį?
Pas mums! Hidrotransformatorio remontui
reikalinga specializuota įranga, leidžianti suvirinti abi korpuso puses su
tiksliais leistinais nuokrypiais. Turime šią įrangą, reikalingas dalis, o
svarbiausia – didelę patirtį remontuojant visų tipų hidrotransformatorius. Taip
pat siūlome platų automatinių pavarų dėžių dalių asortimentą ir ATF.
13. Kaip taisomas hidrotransformatorius?
• Gavus remontui, hidrotransformatorius
apžiūrimas, ar nėra išorinių pažeidimų (siurblio stebulė, pilotas, tvirtinimo
sriegiai).
• Tada hidrotransformatorius perpjaunamas naudojant tekinimo stakles.
• Jei kyla įtarimų dėl aušinimo skysčio ATF arba kliento pageidavimu, atliekama cheminė analizė. Teigiamas rezultatas rodo transmisijos šilumokaičio/aušintuvo pažeidimą ir būtinybę jį pakeisti.
• Visi hidrotransformatorio elementai yra patikrinti, ar nepažeisti.
• Visi sandarikliai ir frikciniai elementai (fiksuojamosios sankabos antdeklai, frikciniai ir plieniniai diskai) pakeisti naujais.
• Pakeisti pažeisti guoliai ir sankabos.
• Hidrotransformatorius surenkamas ir patikrinamas prieš suvirinimą, atliekami kontroliniai matavimai ir įrašomi į komponento pasą.
• Hidrotransformatorius suvirinamas naudojant specializuotą įrangą, užtikrinančią tinkamas siurblio stebulės vibracijų toleranсiją ir vidinio šiluminio tarpo leistinas nuokrypas.
• Po suvirinimo atliekama galutinė siurblio stebulės vibracijos tolerancijų ir vidinio šiluminio atstumo patikra, o rezultatai įrašomi į komponento pasą.
• Patikrinamas suvirinimo sujungimo hermitiškumas.
• Hidrotransformatorio korpusas pažymimas unikaliu numeriu ir supakuojamas transportavimui.
• Tada hidrotransformatorius perpjaunamas naudojant tekinimo stakles.
• Jei kyla įtarimų dėl aušinimo skysčio ATF arba kliento pageidavimu, atliekama cheminė analizė. Teigiamas rezultatas rodo transmisijos šilumokaičio/aušintuvo pažeidimą ir būtinybę jį pakeisti.
• Visi hidrotransformatorio elementai yra patikrinti, ar nepažeisti.
• Visi sandarikliai ir frikciniai elementai (fiksuojamosios sankabos antdeklai, frikciniai ir plieniniai diskai) pakeisti naujais.
• Pakeisti pažeisti guoliai ir sankabos.
• Hidrotransformatorius surenkamas ir patikrinamas prieš suvirinimą, atliekami kontroliniai matavimai ir įrašomi į komponento pasą.
• Hidrotransformatorius suvirinamas naudojant specializuotą įrangą, užtikrinančią tinkamas siurblio stebulės vibracijų toleranсiją ir vidinio šiluminio tarpo leistinas nuokrypas.
• Po suvirinimo atliekama galutinė siurblio stebulės vibracijos tolerancijų ir vidinio šiluminio atstumo patikra, o rezultatai įrašomi į komponento pasą.
• Patikrinamas suvirinimo sujungimo hermitiškumas.
• Hidrotransformatorio korpusas pažymimas unikaliu numeriu ir supakuojamas transportavimui.
14. Kiek kainuoja hidrotransformatorio remontas?
Remonto kaina priklauso nuo jo sudėtingumo. Hidrotransformatoriai
skiriasi vidine konstrukcija. Pavyzdžiui, hidrotransformatorių, tokių kaip
„Mercedes 9G-Tronic“, „Renault DP2“ ir tam tikrų „Ford“ modelių, remontas gali
būti daug daugiau darbo jėgos, palyginti su daugeliu ZF8HP** keitiklių.
Vadinasi, jų remonto kaštai bus didesni nei paprastesnių keitiklių. Išlaidoms
taip pat gali turėti įtakos tam tikrų transmisijų išskirtinumas arba rimti
vidinių komponentų pažeidimai, dėl kurių gali būti sudėtinga rasti dalis arba
donorą. Dėl detalesnės kainos kreipkitės į mūsų specialistus telefonu.
Vienareikšmiškai galima pasakyti, kad remontas žymiai pigesnis nei naujo hidrotransformatoriaus pirkimas.
Vienareikšmiškai galima pasakyti, kad remontas žymiai pigesnis nei naujo hidrotransformatoriaus pirkimas.
15. Kada pretenzijai dėl suremontuoto hidrotransformatorio netaikoma garantija?
Pretenzijai netaikoma
garantija, jei hidrotransformatorius yra pažeistas dėl netinkamu montavimo
darbu (pvz., sulūžusi siurblio stebulė arba sulenktas pilotas). Jei ATF yra
nešvarumų, bet patikrinus vidinės hidrotransformatorio dalys yra nepažeistos.
Jei transmisijos alyvoje randama antifrizo, atliekame alyvos analizę, kad
nustatytų jo buvimą.
Kita priežastis atmesti pretenziją dėl garantijos gali būti, jei grąžinto hidrotransformatorio patikrinimas rodo, kad jis visiškai veikia ir nepažeistas vidinių komponentų.
Kita priežastis atmesti pretenziją dėl garantijos gali būti, jei grąžinto hidrotransformatorio patikrinimas rodo, kad jis visiškai veikia ir nepažeistas vidinių komponentų.
16. Kiek laiko trunka remontas?
Turime daugiau nei 200 rūšių atnaujintų hidrotransformatorių.
Jei atvešite ar atsiųsite mums savo hidrotransformatorį ir mes turime sandėlyje
atitinkamą suremontuotą įrenginį galime parduoti iš karto arba išsiųsti gavę
apmokėjimą.
Jei konkretaus hidrotarnsfomoatorio sandėlyje neturime, suremontuosime jūsų. Daugeliu atvejų tai trunka 1 dieną.
Jei konkretaus hidrotarnsfomoatorio sandėlyje neturime, suremontuosime jūsų. Daugeliu atvejų tai trunka 1 dieną.
17. Ar siūlote pristatymą?
Mes
turime siuntimo sistemą, skirtą suremontotiem hidrotaransformatoriams,
automatinės pavarų dėžės dalims ir ATF gabenti autobusų paslaugomis. Esant
poreikiui galime susitarti ir dėl kurjerio nuo durų iki durų. Pristatymo
išlaidos neįskaitamos į hidrotransformatorio
remonto kaštus. Siunčiant daugiau nei 3 vnt. Pristatymas autobusu bus mūsų
įmonės sąskaita.
18. Ar geriau hidrotransformatorį pakeisti naudotu ar taisyti?
Mūsų rekomendacija aiški – pataisykite. Jus
galte surizikuoti, dedant naudota hidrotransformatorį su sąlyga, jei jis buvo nuimtas iš veikiančios
transmisijos, darbinis skystis neturi degimo kvapo, yra skaidrus ir šviesios
spalvos bei nėra išorinių pažeidimų. Tačiau manome, kad tai protinga tik tuo
atveju, jei hidrotransformatoris įsigyjamas nemokamai, pavarų dėžės išėmimas ir
montavimas kainuoja ne daugiau kaip 50 €, o dovanų gausite 8-10 litrų ATF.
19. Jei isibėgėjant automobiliui yra vibracija, ar tai gali būti dėl hidrotransfomatorio?
Taip, problema gali būti su hidrotransformatorio.
Tačiau jei transporto priemonė turi daugiau nei 100 000 kilometrų, vibracija
dažnai kyla dėl kitų problemų, dažniausiai susijusių su hidrauliniu valdymo
bloku. Hidrotransfomatorio pakeitimas gali laikinai išspręsti problemą, bet
paprastai tik apie 3 mėnesius. Naujos trinties medžiagos suremontuotame hidrotranfomatoryje
gali trumpam kompensuoti sugedusį hidraulinį valdymo bloką. Norėdami visam
laikui išspręsti vibracijos problemą, kreipkitės į kvalifikuotus transmisijos
specialistus. Priešingu atveju rizikuojate išleisti pinigus pakartotiniam
remontui, hidrotransfomatorio keitimui ir prarasti laiką ieškant kvalifikuotų
technikų.
20. Automobilis užgęsta perjungiant pavarą D arba R. Ar problema gali būti dėl hidrotransformatorio?
Taip, taip gali nutikti, jei prasuka laivos eigos sąnkabą reaktoriuje. Kai taip nutinka, reaktorius sukasi į abi
puses ir neatlieka savo funkcijos didinti transmisijai perduodamą sukimo
momentą, kai pradedama judėti nuo sustojimo. Variklis nesusitvarko su šia
apkrova ir užstringa.
21. Kreipiausi į servisą su savo automobilio automatinės pavarų dėžės problema, ten pasakė, kad reikia remontuoti tik hidrotransformatorį. Ar tai padės?
Ši situacija panaši į tai, kai vibracijos
problemos sprendžiamos pakeičiant arba taisant tik hidrotransformatorį. Tai
gali padėti, bet yra didelė tikimybė, kad problema greitai pasikartos. Šis
metodas dažnai taikomas kaip automobilį ruošama parduoti.
22. Po pilno automatinės pavarų dėžės remonto automobilis dirba prastai. Mechanikas sako, kad hidrotransformatorius buvo blogai suremontuotas. Ar problema gali būti su hidrotransformatoriu?
Hidrotransformatorius nėra toks sudėtingas
kaip kiti transmisijos komponentai, todėl tikimybė, kad tai bus vienintelė
problema po remonto, maža, bet vis tiek įmanoma. Deja, nesąžiningi mechanikai
dažnai kaltina blogas dalis, prastą ATF, pati klientą ar kitus. Patikslinkite
pas mechaniką, kas buvo padaryta su transmisija. Jei hidraulinis valdymo blokas
nebuvo išmontuotas ir suremontuotas, greičiausiai problema slypi kitur.
23. Perjungiant pavaras į D arba R, šalia pavarų dėžės girdisi neįprasti garsai, bet nėra garsų P ar N. Ar tai gali būti hidrotransformatorio problema?
Ne, hidrotransformatorius
ir jo vidiniai komponentai nuolat sukasi nuo variklio užvedimo momento. Jei
sukimo momento keitiklis būtų triukšmo šaltinis, triušmas nedingtu dirbant
varykliui, kai variklis veikia su pavarų selektorio pozicijomis P arba N. Tai retai, bet kartais įtrūkusi
plokštė (dive plate) kur tvirtinasi pats hidrotransformatorius gali būti
triukšmo šaltinis. Tačiau šiuo atveju pats hidrotransformatosius greičiausiai
nėra triukšmo priežastis.
24. Ar remontuojate traktorių, sunkvežimių ir komercinės technikos hidrotransformatorius?
Taip,
remontuojame traktorių, krautuvų, sunkvežimių ir statybinės technikos hidrotransformatorius.
Nepaisant deigimos ilgos gamyklinės eksploatacijos trukmės, šie komponentai vis
tiek gali sugesti. Turime specializuotą įrangą ir didelę patirtį remontuojant
didelius hidrotransformatorius. Jei tokios dalys kaip siurblio stebulė yra
pažeistos ir sunkiai gaunamos, galime jas pagaminti konkretiems modeliams.
Komercinės ir statybinės technikos hidrotransformatorių remontas dažniausiai
kainuoja daug pigiau nei pirkti naują, o naujų agregatų pristatymo laikas gali
būti gerokai ilgesnis nei remonto laikas.